11 990,-
tai 204,- / kk*
Kokonaishinta sisältää ajoneuvoveron. Hintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. *Laskettu 84 kk maksuajalla, todellinen vuosikorko 11,02%. Rahoituksen tarjoaa OP-Rahoitus.
Legendan paluu
Pitkän, yli satavuotisen historian omaava Benelli on suunnitellut useita klassikkopyöriä taipaleensa aikana. Suunnitteluosasto on herättänyt nyt yhden legendan takaisin, tervetuloa Leoncino!
Täysin uusi upea muotoilu, joka yhdistelee taidokkaasti vanhan ajan klassikkoa sekä uusia moderneja vivahteita. Tämä pyörä iskee suoraan tunteisiin, kuten kunnon italialaisen kuuluukin.
Leoncino on kuin kotonaan kaikissa ajo-olosuhteissa; oli sitten suunnitelmissa rauhallisempaa maisemareittiä pitkin kruisailu, tai ratapäivillä itsensä ja pyöränsä rajojen kokeilu, kaikki onnistuu Leoncinolla!
Voimapuolesta vastaa viimeisintä teknologiaa oleva 754-kuutioinen moottori, joka käy silkinpehmeästi, mutta on myös hereillä heti tarpeen vaatiessa.
Kirsikkana kakun päällä etulokasuojassa ärjyy Benellin logosta tuttu ikoninen Pesaron leijona.
Legenda on palannut. Koe täysin uusi Leoncino 800.
Tulossa myös Special-erikoismalli!
Videot:
SCRAMBLER MOOTTORIPYÖRIEN ESITTELY
LEONCINO 800:N SUUNNITTELU
Korkealaatuinen jousitus tarjoaa nautinnollisen ajokokemuksen. Mukava ja helposti hallittava pyörä on kuin kotonaan missä tahansa ajo-olosuhteissa.
Näyttävä teräsputkirunko ympäröi Leoncinon moottoria, antaen pyörälle optimaalisen painonjakauman sekä jämäkän ajotuntuman. Leoncino on helppo ja mukava käsitellä, oli kuskin penkillä sitten aloittelija tai kokeneempi motoristi.
Leoncino yhdistelee upeasti perinteistä scrambleria nykyaikaisiin yksityiskohtiin ja teknologiaan. Etulokasuojan päällä komeilee Pesaron leijona ja ajovalossa sekä vilkuissa käytetään modernia LED-teknologiaa
TEKNISET TIEDOT
MOOTTORI
TYYPPI
2-sylinterinen DOHC-rivimoottori, 4-tahti, nestejäähdytys
KUUTIOTILAVUUS
754 cc
ISKU & PORAUS
88 x 62 mm
PURISTUSSUHDE
11.5:1
ILMOITETTU TEHO
76 hv @ 8500 rpm
MAX. VÄÄNTÖ
67 Nm @ 6000 rpm
VOITELU
Märkäsumppu
POLTTOAINEEN SYÖTTÖ
Sähköinen ruiskutus
KYTKIN
Märkä monilevy
VAIHTEISTO
6-v manuaali
VETOTAPA
Ketju
SYTYTYS
ECU – Delphi MT05
SYTYTYSTULPPA
NGK CR8E
KÄYNNISTYS
Sähkö
RUNKO
ETUJOUSITUS
50 mm USD-keulalla,
JOUSTOVARA ETU
130 mm
TAKAJOUSITUS
Monoiskunvaimennin säädettävällä esijännityksellä
JOUSTOVARA TAKA
130 mm
ETUJARRUT
320 mm tuplalevyt, 4-mäntäsatulat ja ABS
TAKAJARRUT
260 mm levy ja ABS
ETURENGAS
120/70ZR17
TAKARENGAS
180/55ZR17
MITAT
PITUUS
2140 mm
LEVEYS
877 mm
KORKEUS
1160 mm
AKSELIVÄLI
1460 mm
ISTUINKORKEUS
805 mm
PAINO AJOKUNNOSSA
222 kg
POLTTOAINETANKIN TILAVUUS
15 l
MOOTTORI
TYYPPI
2-sylinterinen rivimoottori, 4-tahti, nestejäähdytys
KUUTIOTILAVUUS
754 cc
ISKU & PORAUS
88 x 62 mm
PURISTUSSUHDE
11.5:1
ILMOITETTU TEHO
76 hv @ 8500 rpm
MAX. VÄÄNTÖ
67 Nm @ 6000 rpm
VOITELU
Märkäsumppu
POLTTOAINEEN SYÖTTÖ
Sähköinen ruiskutus
KYTKIN
Märkä monilevy
VAIHTEISTO
6-v manuaali
VETOTAPA
Ketju
SYTYTYS
ECU – Delphi MT05
SYTYTYSTULPPA
NGK CR8E
KÄYNNISTYS
Sähkö
RUNKO
ETUJOUSITUS
50 mm USD-keulalla
JOUSTOVARA ETU
130 mm
TAKAJOUSITUS
Monoiskunvaimennin säädettävällä esijännityksellä
JOUSTOVARA TAKA
130 mm
ETUJARRUT
320 mm tuplalevyt, 4-mäntäsatulat ja ABS
TAKAJARRUT
260 mm levy ja ABS
ETURENGAS
120/70ZR17
TAKARENGAS
180/55ZR17
MITAT
PITUUS
2140 mm
LEVEYS
877 mm
KORKEUS
1160 mm
AKSELIVÄLI
1460 mm
ISTUINKORKEUS
805 mm
PAINO AJOKUNNOSSA
222 kg
POLTTOAINETANKIN TILAVUUS
15 l